"TRWANIE I UPADEK ETNOGRAFICZNYCH MITÓW
A PROBLEMATYKA ŻYWEJ KULTURY LUDOWEJ"
MODUŁ 1 – 30.05.2014
TEMAT: Różnorodność polskiej kultury ludowej w perspektywie historycznej, demograficznej, społecznej.
* * *
"TRWANIE I UPADEK ETNOGRAFICZNYCH MITÓW
A PROBLEMATYKA ŻYWEJ KULTURY LUDOWEJ"
MODUŁ 2 – 30.05.2014
TEMAT: Społeczne podstawy i uwarunkowania współczesnej kultury ludowej.
* * *
"SPOSOBY UZASADNIANIA DZIAŁAŃ INSTYTUCJI I ORGANIZACJI
NA RZECZ KULTURY LUDOWEJ"
MODUŁ 3 – 30.05.2014
TEMAT: Prezentacja uzasadnień dla praktyk kulturalnych instytucji i organizacji związanych z żywą kulturą ludową na Podhalu. Po co i dlaczego wspierać kulturę ludową Podhala?
* * *
"SPOSOBY UZASADNIANIA DZIAŁAŃ INSTYTUCJI I ORGANIZACJI
NA RZECZ KULTURY LUDOWEJ"
MODUŁ 4 – 30.05.2014
TEMAT: Prezentacja uzasadnień dla praktyk kulturalnych instytucji i organizacji związanych z żywą kulturą ludową Warmii i Mazur. Po co i dlaczego warto wspierać żywą kulturę ludową w takich regionach?
* * *
"PRZETRWANIE I ROZWÓJ KULTURY LUDOWEJ W PERSPEKTYWIE POTRZEB WSPÓŁCZESNYCH, LOKALNYCH SPOŁECZNOŚCI - O PRZESTRZENI MIĘDZY PODTRZYMYWANIEM TRADYCJI I TOŻSAMOŚCI A "EVENTEM" DLA TURYSTÓW"
MODUŁ 5 – 31.05.2014
TEMAT: Rekonstrukcja praktyk w obszarze kultury ludowej: typowe i nietypowe praktyki instytucji, organizacji, samorządów lokalnych, pojedynczych działaczy i animatorów i - w końcu <normalnych ludzi>
* * *
"PRZETRWANIE I ROZWÓJ KULTURY LUDOWEJ W PERSPEKTYWIE POTRZEB WSPÓŁCZESNYCH, LOKALNYCH SPOŁECZNOŚCI - O PRZESTRZENI MIĘDZY PODTRZYMYWANIEM TRADYCJI I TOŻSAMOŚCI A "EVENTEM" DLA TURYSTÓW"
MODUŁ 6 – 31.05.2014
TEMAT: Realne i wyimaginowane potrzeby kultury ludowej.
* * *
"POLITYKA I POLITYKI KULTURALNE
WOBEC KULTURY LUDOWEJ"
MODUŁ 7 – 31.05.2014
TEMAT: w świetle dotychczasowych ustaleń model polityki centralnej wobec żywej kultury ludowej oraz zostanie rozpatrzona możliwość stworzenia wspólnych wytycznych do zróżnicowanych modeli polityk lokalnych.
* * *
"POLITYKA I POLITYKI KULTURALNE
WOBEC KULTURY LUDOWEJ"
MODUŁ 8 – 31.05.2014
TEMAT: potencjał kultury ludowej jako kultury społeczeństwa obywatelskiego opartej na lokalnych wspólnotach, zsieciowanych działaniach oraz na zasadzie wymian ekwiwalentnych i nieekwiwalentnych.